۱۴۰۳ جمعه ۲۷ مهر

امضای قرارداد همکاری‌های تحقیقاتی بین دانشگاه اصفهان و شرکت توان آور آسیا

قرارداد انجام خدمات تهیه RFP، انجام طرح و مطالعات پژوهشی و ارائه خدمات تخصصی بین شرکت صنایع فولاد توان آور آسیا به نمایندگی آقایان علیرضا وکیلی (مدیرعامل) و سیدمهدی نقوی (رئیس هیات مدیره) و معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان به نمایندگی دکتر هادی امیری منعقد و امضا شد.


به گزارش روابط عمومی، در راستای تقویت ارتباط بین دانشگاه با جامعه و صنعت،بازدید تخصصی از شرکت مذکور که در حوزه تولید ورق قلع اندود و ساخت محصولات متنوع از جمله قوطی های کنسرو، کمپوت، روغن و... فعالیت می‌نماید، با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، معاون ،کارشناسان و رابطین ارتباط با جامعه و صنعت دانشکده ها و نیز برخی از اساتید دانشگاه انجام شد.

دکتر امیری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان، ضمن بیان رویکرد دانشگاه در همکاری با صنایع و سازمان‌ها و نیز اعلام ظرفیت‌های موجود، راه برون رفت از مشکلات را همکاری بین دانشگاه با جامعه و صنعت دانست و خواستار تقویت این ارتباط شد.

اساتید نیز هر کدام با بیان پتانسیل و ظرفیت‌های دانشکده مربوطه، علاوه بر شناسایی مشکلات آن صنعت، راهکارهای لازم را ارائه کردند.

آقای ضیایی معاون مدیر ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه نیز با اشاره به میزان و سطح همکاری‌های دانشگاه اصفهان با سازمان ها و صنایع مختلف، آمادگی همکاری با این شرکت را اعلام نمود.
 
 
 
تاریخ:
1403/07/10
تعداد بازدید:
30
منبع:
Powered by DorsaPortal